zondag 16 februari 2014

Nutella-banaan tosti

Ik wil jullie voorstellen aan mijn lievelingseten: de Nutella-banaan tosti. De combinatie Nutella en banaan vind ik verrassend lekker. Dus toen ik een tosti wilde maken en erachter kwam dat we geen kaas hadden, had ik dan ook snel besloten wat de vervanger zou zijn. Na een beetje gepruts zat de tosti in het apparaat, (wij hebben nog zo'n old school ding voor op het gasfornuis). Nadat ik de eerste had laten aanbranden, ik ben absoluut geen keukenprinses, was de tweede poging wel gelukt. Het rook geweldig!



Pas op, deze tosti werkt verslavend en de banaan is nogal warm. Het is lekker als luxe ontbijtje of brunch, maar werkt ook prima als lunch of tussendoortje. Ik ga een tosti Nutella zeker nog een keertje maken met andere soorten fruit. Aardbei of bosbes lijkt me bijvoorbeeld al erg lekker.

Liefs,
D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten