zondag 16 februari 2014

School is killing me

Als je moet leren, is ineens alles een stuk interessanter. Zelfs een witte muur wordt spannend als je een stapel boeken voor je neus hebt liggen. Ik raak nogal snel afgeleid en dat is behoorlijk vervelend. School is killing me op dit moment. De proefwerkweek is weer begonnen, wat een feest! Juist in deze week is het belangrijk je mobiel, iPad en laptop met rust te laten. Maar nee hoor, ik gebruik die drie dingen altijd drie keer zoveel als ik eigenlijk moet leren.


Gelukkig sta ik er niet alleen voor. Iedereen van mijn school zit nu met een boek op schoot in z'n lelijkste joggingbroek het gevecht tegen een depressie aan te gaan. Misschien overdrijf ik een piepklein beetje, maar dat hoort er ook een beetje bij. Nog zo'n leuke bijwerking van proefwerkweken: je komt tien kilo aan van al dat snacken. "Tien woordjes geleerd, eetpauze!" En hoppa, weer een zak chips naar binnen gewerkt. 

Maar ik bekijk het zo, over 120 uur ben ik ervan af en kan ik lekker vakantie gaan vieren. Hmm, 120 uur... Dat is dus 7200 minuten en 432000 seconden. Oh, leerontwijkend gedrag dit. Ik ga maar weer eens aan de slag!

Liefs
D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten